Monday 25th September 2017,
IuliaCimpoeru.ro

Customer experience

Cum poți îngropa o afacere prin social media: Urgent Cargus Curier

Cum poți îngropa o afacere prin social media: Urgent Cargus Curier

La prima vedere, site-ul firmei URGENT CARGUS S.A. pare impecabil. Se încarcă rapid, rubricile sunt clare si ușor de găsit, numerele de contact (serviciul clienți) sunt situate in locul unde au vizibilitate maxima, statusul de expeditie poate fi verificat la un click distanta. Functionalitate de nota 10. Toate bune si frumoase pana ajungem la Social [...]

August 13, 2016 iulia Customer experience 0

Unde greșește eMAG-ul?

Unde greșește eMAG-ul?

Pe 29 februarie am intrat pe site-ul emag.ro în căutarea unei perechi de căști potrivite. Nu aveam mari pretenții: să se audă ok și să coste sub 150 de Lei. Am căutat timp de mai bine de o jumătate de oră perechea de căști potrivite. Achiziționarea căștilor Mi-am zis ca de data aceasta să nu [...]

March 18, 2016 iulia Customer experience 0

Telekom, din septembrie 2014: mai mulți bani, servicii ioc

Telekom, din septembrie 2014: mai mulți bani, servicii ioc

În septembrie se face un an de când Telekom a intrat pe piața românească prin unirea dintre Romtelecom și Cosmote. Mare concert mare, în P-ța Revoluției din București, pentru a sărbători această înfrățire. Romtelecom a venit cu un portofoliu de 2,6 milioane de clienți de telefonie fixă, în timp te Cosmote avea 2,9 milioane de [...]

August 19, 2015 iulia Citizen Journalism, Customer experience 0

Internetul de la Orange imi scoate peri albi

Internetul de la Orange imi scoate peri albi

Vi s-a intamplat ca tocmai când aveți mai mult nevoie de internet acesta sa va lase balta? Asta pățesc eu cu stick-ul de la Orange din nou și din nou. Am intrat pentru stick-ul Orange într-un abonament de 2 ani pentru care plătesc 55 Lei/luna (3 Gb/viteza). Am semnat fără sa ma gândesc prea mult, [...]

July 9, 2014 iulia Customer experience, Uncategorized 0